Uwrażliwienie łechtaczki (O’SHOT)

Uwrażliwienie łechtaczki – O’SHOT

O’SHOT jest ciekawym sposobem na wzmocnienie doznań seksualnych.

Zabieg rewitalizacji okolic intymnych przeprowadzany jest przy wykorzystaniu osocza bogatopłytkowego. Najczęściej stosowany jest u pacjentek, które zauważyły znaczny spadek przyjemności towarzyszącej zbliżeniom. Zadbanie o najbardziej erogenne części ciała znacznie poprawia samopoczucie i pozytywnie wpływa na podniesienie libido. Z zabiegu można skorzystać w przypadku problemów z osiągnięciem orgazmu, suchości pochwy oraz odczuwania dyskomfortu podczas współżycia.

Ile kosztuje uwrażliwienie łechtaczki?

Uwrażliwienie łechtaczki w Łodzi jest świetnym sposobem na poprawienie doznań seksualnych. Ten małoinwazyjny i bezpieczny zabieg przeprowadzany jest w gabinetach ginekologii estetycznej. Cena iniekcji może różnić się w zależności od konkretnego lekarza. Jedna dawka O’SHOT kosztuje przeważnie około 1500 zł. Już dziś zapraszamy do kontaktu mailowego z lekarzem ginekologiem, takim jak Dawid Lisiecki, który świadczy kompleksowe usługi w zakresie ginekologii estetycznej.

Przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu uwrażliwienia łechtaczki

• Aktywna infekcja dróg moczowo-płciowych
  • Kolagenopatie
  • Choroby krwi
  • Choroby o podłożu autoimmunologicznym
  • Aktywna choroba nowotworowa
  • Przyjmowanie leków przeciwkrzepliwych, immunosupresyjnych
  • Nosicielstwo wirusów HBV, HCV, HIV
  • Trwająca miesiączka

Ewentualne przeciwwskazania oraz wątpliwości zostaną przedyskutowane z lekarzem podczas wstępnej konsultacji.

Na czym polega zabieg uwrażliwienia łechtaczki?

Uwrażliwienie łechtaczki w Łodzi przeprowadzane jest przy wykorzystaniu osocza bogatopłytkowego (PRP) z krwi pacjentki. Zabieg jest zupełnie bezpieczny i trwa około 40 min. Zaraz po zakończeniu procedury przeprowadzanej przez dr. Dawida Lisieckiego, pacjentka może wrócić do codziennej aktywności. Nie wymaga bowiem czasu na regenerację oraz gojenie okolic intymnych.

Przed przystąpieniem do ostrzykiwania osoczem bogatopłytkowym konieczne jest odbycie konsultacji specjalistycznej. Następnie lekarz przejdzie od pobrania krwi żylnej, która zostaje odwirowana, w celu pozyskania osocza PRP. Wykorzystanie tego rodzaju preparatu eliminuje ryzyko powikłań, alergii oraz odrzucenia przez organizm.

Samo ostrzykiwanie okolic łechtaczki oraz wejścia do pochwy przeprowadzane jest w znieczuleniu miejscowym, dzięki czemu zabieg jest w pełni bezbolesny.

Efekty zabiegu uwrażliwienia łechtaczki

Głównym celem przeprowadzenia zabiegu rewitalizacji pochwy i łechtaczki jest poprawa jakości życia seksualnego, także u tych pacjentek, które odczuwają ból podczas współżycia, suchość pochwy oraz mają trudności z osiągnięciem orgazmu. Uwrażliwienie łechtaczki prowadzi do zwiększenia doznań seksualnych oraz podniesienia libido. O’Shot ułatwia tym samym osiągnięcie zarówno orgazmu pochwowego, jak i łechtaczkowego.

Po przeprowadzeniu iniekcji poprawia się napięcie tkanek oraz następuje regeneracja pochwy. Następuje dodatkowo poprawa wilgotności pochwy, co przyczynia się do usunięcia bólu oraz dyskomfortu, zaburzającego współżycie. Wzrost unerwienia i uwrażliwienia okolic intymnych odczuwane są w pełni po około 2 tygodniach po przeprowadzeniu zabiegu. Niekiedy konieczne jest wykonanie 3 sesji w kilkutygodniowych odstępach, aby uzyskać zadowalający rezultat. Efekty widoczne są przez okres około 2 lat.